REGULAMIN ZWROTU I REKLAMACJI TOWARÓW ZAKUPIONYCH

Od 1 września 2018 r zwroty niereklamacyjne za towary zakupione

w Salonie Eleganza w Katowicach

dokonywane będą wyłącznie na KARTĘ PODARUNKOWĄ 

       

 REGULAMIN ZWROTU I REKLAMACJI TOWARÓW ZAKUPIONYCH

 W SALONIE ELEGANZA W KATOWICACH

                                              

ZWROT TOWARÓW PELNOWARTOŚCIOWYCH

1.       Zwrot towarów pełnowartościowych odbywa się wyłącznie na Kartę Podarunkową gdzie zostanie przelana kwota należna za zwrot zakupionego towaru. Karta Podarunkowa od momentu doładowania jest ważna przez jeden rok.

2.       Szczegóły dotyczące korzystania z  Karty Podarunkowej reguluje Regulamin Karty Podarunkowej Salon Eleganza PSS Społem Katowice.

3.       Zwrot towarów pełnowartościowych może być dokonywany wyłącznie na podstawie paragonu lub faktury VAT w terminie 14 dni od daty zakupu.

4.       Klienci mogą dokonywać zwrotu pełnowartościowych artykułów zakupionych w Salonie Eleganza w Katowicach za wyjątkiem następujących artykułów;

a)      Doładowanie telefonów komórkowych

b)      Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe

c)       Nakrycia głowy

d)      Towary przecenione

e)      Metraż

5.       Zwrotu towarów pełnowartościowych dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:

a)      Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT

b)      Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym

c)       Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania

d)      Zwracany towar jest kompletny

e)      Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)

6.       Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu przelaną na Kartę Podarunkową, którą będzie mógł zrealizować w ciągu jednego roku od momentu doładowania.

7.       Salon Eleganza w Katowicach zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.

 

REKLAMACJE TOWARÓW NIEPELNOWARTOŚCIOWYCH

1.       Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w Salonie Eleganza w Katowicach.

2.       Salon Eleganza w Katowicach ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie Cywilnym.

 

Znajdź najbliższy sklep

Proszę czekać

Lista najbliższych sklepów
*Odległóść od podanej przez Ciebie lokalizacji

[[p.city]], [[p.street]] - [[p.distance | numberEx:2 | number]] KM *